ESKEMA
1. - Sarrera
2. - Landutako gai ezberdinak
2.1. - Hezkuntzaren zorrei konponbidea
2.2. - Iberoamerikako enpresa foroa
2.3. - Pobreziaren aurkako borroka eta garapena2.4. - Iberoamerikar gutun kulturala
2.5. - Agenda eta doktrina iberoamerikarraren garapena
3. - Hezkuntza misto eta bereizia: ikuspegi pedagogikoak
3.1. - Sarrera
3.2. - Hezkuntza mistoaren alde on eta txarrak
3.3. - Hezkuntza bereiziaren alde on eta txarrak
3.4. - Helburu nagusia
4. - Hezkuntza mota bereiziak sustatzen dituzten ikuspegi psikopedagogikoak
4.1. - Egitura mentala
4.1.1. - Garun ikerketak
4.1.2. - Gizonezkoentzako zailtasunak
4.2. - Psikologia
4.2.1. - Hezkuntza mistoaren efektibotasuna zalantzan
5. - Ondorioak
5.1. - Sarrera
5.2. - Proposamena
SINTESIA
Testuak, Iberoamerikar partaideek (Espainia, Portugal, Andorra eta Latinoamerika) buruturiko hezkuntzaren inguruko konferentzia batean aipatutako eta landutako guztia aurkezten digu. Pobreziaren aurkako mugimenduak sustatu bazituzten ere, hezkuntzaren alorrean aritu ziren gehienbat.
Aipatutako honen inguruan, gaur egungo egoera, ez horren efektiboa, hobetzeko asmoa aurkeztu zuten, proposamen berriak eskeiniz. Alde batetik, hezkuntza mistoaren eta bereiziaren arteko abantailak eta kontrak aztertu zituzten eta bestetik ume bakoitzari bere kualitate nabarienak potentziatzea dela egokiena sustatu. Mutilak jaioagoak dira alor batzuetan eta neskak besteetan, baina gaur egungo hezkunza sistemak orokorrean neskentzako erraztasunak suposatzen dituela ondorioztatu dutenez, ez dela morala diote. azkeneko erabaki bezala, gaur egungo hezkuntza sistemaren ingurko ikerketa sakon bat egitea proposatzen dute gaur egungo umeen hezkuntza ahalik eta hoberena izan dezan.
No hay comentarios:
Publicar un comentario