lunes, 7 de noviembre de 2011

Las niñas en el aula: nuevas investigaciones, viejas desigualdades. Eskema.

  • SARRERA:
    • Garrantzitsuena enkajatzea. Beraz genero identitate egokiak hartzea ezinbestekoa.
  • GENEROEN JARRERA KLASEAN:
    • MUTILAK:
      • Klasea dominatu.
      • Askotan klasea eten.
      • Neskei edota mutil "matxista" ez direnei burla.
    • NESKAK:
      • Bigarren planoan geratu.
      • Isilagoak.
      • Erresistentzia modu isilak.
      • Periferian eseri.
  •  BEREN ROLA ERAIKITZEKO METODOAK:
    • MASKULINITATEA mutilen kasuan:
      • Abusu berbala (gehienbat homofobikoa).
      • Sexu heterosexualari buruz askoan hitz egin.
      • Botere ia osoa.
      • Dominantea-aktiboa.
    • FEMINIDADEA nesken kasuan:
      • Beren irudiaz arduratu.
      • Sexuaren gaia alde batera utzi, edo behintzat modu apalagoan komentatu.
      • Bere burua onbehar bezala erakutsi, independiente beharrean.
      • Boterea mutilei utzi.
      • Pasiboa izan.
  • IRAKASLEEN JARRERA:
    • Espektatiba ezberdinak generoen arabera.
    • Neskak esanekoak izan behar dute. Hala ez badira gogorrago zigortu.
    • Mutikoak bihurriak izateko "eskubide" gehiago, gehiago toleratu.
    • Mutilei atentzio gehiago ipini disziplina aldetik.

No hay comentarios:

Publicar un comentario