- SARRERA:
- Garrantzitsuena enkajatzea. Beraz genero identitate egokiak hartzea ezinbestekoa.
- GENEROEN JARRERA KLASEAN:
- MUTILAK:
- Klasea dominatu.
- Askotan klasea eten.
- Neskei edota mutil "matxista" ez direnei burla.
- NESKAK:
- Bigarren planoan geratu.
- Isilagoak.
- Erresistentzia modu isilak.
- Periferian eseri.
- BEREN ROLA ERAIKITZEKO METODOAK:
- MASKULINITATEA mutilen kasuan:
- Abusu berbala (gehienbat homofobikoa).
- Sexu heterosexualari buruz askoan hitz egin.
- Botere ia osoa.
- Dominantea-aktiboa.
- FEMINIDADEA nesken kasuan:
- Beren irudiaz arduratu.
- Sexuaren gaia alde batera utzi, edo behintzat modu apalagoan komentatu.
- Bere burua onbehar bezala erakutsi, independiente beharrean.
- Boterea mutilei utzi.
- Pasiboa izan.
- IRAKASLEEN JARRERA:
- Espektatiba ezberdinak generoen arabera.
- Neskak esanekoak izan behar dute. Hala ez badira gogorrago zigortu.
- Mutikoak bihurriak izateko "eskubide" gehiago, gehiago toleratu.
- Mutilei atentzio gehiago ipini disziplina aldetik.
lunes, 7 de noviembre de 2011
Las niñas en el aula: nuevas investigaciones, viejas desigualdades. Eskema.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario